Ako sme na báze dôvery vybudovali rast naprieč šiestimi trhmi

Zhrnutie projektu

Ako vybudovať značku, ktorá sa z lokálneho hráča stane medzinárodným úspechom?

Freylish, prémiová značka beauty doplnkov, stavila na autentickosť a spolupráce s influencermi. Našou úlohou bolo premeniť túto dôveru na merateľný výkon a urobiť z nej motor rastu. Spojením influencer marketingu a výkonnostných kampaní sme dosiahli PNO 5–10 % a pomohli značke expandovať zo Slovenska až do šiestich európskych krajín.

Východisko a cieľ

Freylish vstupoval na trh ako prémiový brand, ktorý si zakladal na reálnych skúsenostiach zákazníčok a dôvere vybudovanej cez influencerov. Cieľ bol jasný: zvýšiť predaje bez straty prémiového imidžu a vytvoriť dlhodobú stratégiu, ktorá bude fungovať aj mimo organického obsahu.

Naše riešenie

Spojili sme najlepšie z dvoch svetov – autentickosť influencerov a presnosť výkonnostného marketingu.

  • Využili sme originálne vizuály, tone of voice a obsah influencerov a preniesli ich do výkonnostných kampaní na Facebooku, Instagrame a Google Ads.
  • Kampane pôsobili ako prirodzené pokračovanie influencer marketingu, čo zvyšovalo dôveryhodnosť a mieru zapojenia publika.
  • Vďaka dynamickému testovaniu kreatív a cielenia sme maximalizovali návratnosť investícií a rozpočet využili efektívne do posledného centa.

Výsledky, ktoré hovoria jasne

Zopár čísel, ktoré povedia viac než tisíc slov:

    • PNO: 5–10 % – efektívne a stabilné využitie rozpočtu.
    • Stály rast predaja a brand awareness bez kompromisov v kvalite komunikácie.
    • Vypredaný sklad už pred TOP sezónou.
    • Kampane, ktoré prinášali výsledky dlhodobo, nie len krátkodobé výkyvy.

Expanzia na nové trhy

Táto stratégia sa stala základom pre rast Freylish. Z pôvodného pôsobenia na Slovensku sa značka rozrástla na šesť krajín strednej a juhovýchodnej Európy – Česko, Chorvátsko, Slovinsko, Bulharsko, Rumunsko a Maďarsko.

Kľúčový insight

Freylish dokazuje, že dôvera od influencerov v kombinácii s dátovo riadeným výkonom je víťazná stratégia. Keď sa kreatíva a analytika spoja do jedného celku, výsledky na seba nenechajú dlho čakať.

 

Chcete zažiť podobný úspech aj vy?

Poďme spolu vytvoriť stratégiu, ktorá bude fungovať rovnako spoľahlivo. Napíšte nám – ukážeme vám, ako sa dá spojiť dôvera, kreativita a výkon vo váš prospech.

Facebook
X
WhatsApp

Ďalšie case study

Takmer dvojnásobný nárast predaja korčúľ počas leta
Ako sme rozžiarili komunitu zváračov na sociálnych sieťach
Ako sme zlacnili leady o 50%