Ako sme zlacnili leady o 50%

-50%

Cena za 1 získaný lead

+300%

Medziročný nárast počtu leadov

- 26%

Cena za tisíc pozretí reklamy

Zhrnutie projektu

Keď sa pozriete na billboard, viete, čo kupujete, ale nevidíte, ako produkt funguje. A presne to bol problém klienta Proheat. Jeho online reklamy boli plné statických obrázkov, ktoré síce zaujali, ale neukázali produkt v plnej kráse. Rozhodli sme sa oživiť kampane na Meta (Facebook, Instagram), vymeniť staré bannery za dynamické videá vo formáte reels a priniesť klientovi viac kvalitných leadov, ale za oveľa lepšiu cenu.

Východisko a cieľ

Klient Proheat má pomerne jasnú cieľovú skupinu a aj konkurenciu, ktorá nespí. Dlhodo vedieme kampane na Meta, výsledky boli uspokojivé, ale vedeli sme, že pridanie predajných reels vie pridať vietor do plachiet. Cieľ bol jednoduchý: výrazne znížiť cenu za lead a zvýšiť ich počet pomocou dynamickejšieho vizuálneho obsahu. A okrem iného aj dosiahnúť tak návratnosť do investície produkcie drahších reels. 

Nami navrhnutá stratégia

Na prvý pohľad sa zdá, že stačí vymeniť obrázok za video. Realita je ale zložitejšia. Video musí byť vytvorené tak, aby nielen ukázalo produkt, ale aj zaujalo, poučilo a presvedčilo. Preto sme sa rozhodli pre produktové reels, ktoré sme natočili s naším know-how. Tieto videá sme optimalizovali pre mobilné zariadenia, aby vyzerali skvele na každom telefóne, a zacielili na správne publikum.

Paralelne s nasadením nových videí sme postupne obmedzovali staré kampane s bannermi. Analyzovali sme dáta a neustále testovali, ktoré video kreatívy fungujú najlepšie.

Výsledok

Nová video stratégia sa prejavila okamžite. Prvé výsledky prišli už po pár dňoch a bolo jasné, že videá prinášajú oveľa lepšie výsledky ako staré bannery.

  • Cena za lead (CPA): Videá priniesli o viac ako 48 % lacnejšie leady v porovnaní s bannerovou reklamou. Vďaka tomu klient získal viac leadov za rovnaký rozpočet.

  • Cena za 1000 zobrazení (CPM): Video kampane dosiahli o 26 % nižšiu cenu za 1000 zobrazení ako bannery, čo znamenalo, že sme za rovnakú cenu oslovili oveľa viac ľudí.

  • Medziročné porovnanie: V porovnaní s minulým rokom, kedy sa cena za lead pohybovala okolo nad 30 €, sa nám podarilo znížiť náklady na lead o viac ako 50 % a zároveň dramaticky zvýšiť ich celkový počet.

Rast sa nepodaril vďaka náhodnému pokusu, ale vďaka komplexnému prístupu. Na začiatku bola analýza, po ktorej nasledovala tvorba kvalitného vizuálneho obsahu, jeho testovanie a následná optimalizácia kampaní.

Kľúčový insight

Výsledok je jasný: keď sa správne spojí kreativita s dátami, dokážeme urobiť aj zo zdanlivo neúspešných kampaní výrazný zdroj leadov. Pre klienta to znamenalo stabilnejší príliv potenciálnych zákazníkov s oveľa efektívnejšími nákladmi.

Chcete vedieť, ako dokáže video zmeniť aj vašu komunikáciu? Kontaktujte nás a ukážeme vám, ako premeniť statické kampane na predajný nástroj.

Facebook
X
WhatsApp

Ďalšie case study

Takmer dvojnásobný nárast predaja korčúľ počas leta
Ako sme rozžiarili komunitu zváračov na sociálnych sieťach
Ako sme zlacnili leady o 50%